Kenneth deltok på Sentrumsløpet i Oslo på lørdag 25. april – sist jeg var med var for 2 år siden. Det var 5. ganger jeg var med som jeg deltok. Jeg ser at de har gjort noen endringer i løypa, og den virker faktisk bedre enn tidligere.Det var ganske kaldt og mye vind i starten, men heldigvis kom sola frem rundt 3 km.
Etter det hadde jeg sol resten av løpet, jeg har hatt litt for lite trening i det siste på grunn av mye som har skjedd, men likevel er jeg fornøyd med tiden.
