Noen av oss var med på fangene på fortet. Vi delte oss i to grupper. En gruppe hadde ca 900 poeng mens andre 700 poeng. Det var gøy å løse oppgaver både mentalt og fysisk.
Vi arrangerer gjerne igjen en annen gang ![]()

Noen av oss var med på fangene på fortet. Vi delte oss i to grupper. En gruppe hadde ca 900 poeng mens andre 700 poeng. Det var gøy å løse oppgaver både mentalt og fysisk.
Vi arrangerer gjerne igjen en annen gang ![]()
