Resultatet fra 1. mai

SDIF feiret 1. mai på døvehus. Både stor og små koste seg med pølser, vafler, is og drikke. Både stor og små fikk hoppet lengde u/tiløp. Alle barna fikk premier etter gjennomført hopp . Det var deilig med full sol.