SDIF feiret 1. mai på døvehus. Både stor og små koste seg med pølser, vafler, is og drikke. Både stor og små fikk hoppet lengde u/tiløp. Alle barna fikk premier etter gjennomført hopp . Det var deilig med full sol.


SDIF feiret 1. mai på døvehus. Både stor og små koste seg med pølser, vafler, is og drikke. Både stor og små fikk hoppet lengde u/tiløp. Alle barna fikk premier etter gjennomført hopp . Det var deilig med full sol.

